miercuri, 4 martie 2020

DOAMNE MILUIESTE! ...

”De vei mărturisi cu gura ta că Iisus este Domnul şi vei crede în inima ta că Dumnezeu L-a înviat pe El din morţi, te vei mântui. Căci cu inima se crede spre dreptate, iar cu gura se mărturiseşte spre mântuire.” (Sfântul Pavel în Epistola către romani a Sfântului Apostol Pavel)

    Bucuria mea, Sfantul Parinte, Efrem Filotheiul ne spune asa: "Destinatia noastra, fii mei, nu este sa traim aici pe acest pamant al exilului, ci, sa ne desfatam de toate acele bunatati care ne asteapta sus în Cer. Aici este stadionul, arena de lupta si, potrivit cu felul in care se va lupta fiecare, va fi condus catre cele de sus. Raiul este gol. Asteapta si el sa se umple de copiii lui Dumnezeu." Sfantul Parinte, Serafim de Sarov ne marturiseste asa: "Eu m-am incredintat Celui ce este adevarat doctor, al sufletului si al trupului, Domnului nostru Iisus Hristos si Preacuratei Sale Maici”. Cu mare sfintenie vorbeste Sfantul Serafim de Sarov cand spune ca s-a incredintat Domnului Hristos si Maicii Domnului.

De ce si Maicii Domnului?

 Ne explica Sfantul Parinte, Paisie Aghioritul: "Maica Domnului, plange vazandu-ne ca ne indreptam incotro nu trebuie si, plangand, ii zice lui Dumnezeu: Doamne, mai ingaduie-i! Mai ingaduie-i si pe fiii acestor lacrimi ale mele, ca sa ajunga la Tine! Si eu ma pun chezasa pentru ei, ca vei auzi si din gura lor, la fel cum ai auzit si din gura mea, << Fie mie dupa cuvantul Tau! >>. Este cu neputinta sa se piarda sufletul celui care o cinsteste pe Maica Domnului!” 

Iar Sfantul Parinte, Serafim Rose, ne invata ce inseamna sa-i invocam pe Sfinti: "De indata ce spui: << Toti Sfinții, rugati-va lui Dumnezeu pentru noi! >>, in acea clipa in Imparatia Cerurilor toti, dar absolut toti Sfintii ce stau inaintea Tronului lui Dumnezeu, se pleaca deodata in fata Domnului si striga toti împreuna: DOAMNE, MILUIESTE!”

                                                                                                                                              Preot Ioan 🛎.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar."

(Epistola intaia catre Corinteni a Sfantului Apostol Pavel 13:4-6)

Arhivă blog

BLOGURILE MELE LE GASITI AICI !

Postări populare

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ
CLIK PE IMAGINE

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

INTRĂ SI AICI :

Wikipedia

Rezultatele căutării

TAINA SFÂNTULUI BOTEZ