sâmbătă, 2 mai 2020

TE CAUT IISUSE! ...

”De vei mărturisi cu gura ta că Iisus este Domnul şi vei crede în inima ta că Dumnezeu L-a înviat pe El din morţi, te vei mântui. Căci cu inima se crede spre dreptate, iar cu gura se mărturiseşte spre mântuire.” (Sfântul Pavel în Epistola către romani a Sfântului Apostol Pavel)


   “Te caut, Iisuse, Tu stii si ma crezi,
De cand m-a dus nasa la Sfantul Botez,
 Te caut de-atuncea,
Te caut prin viata,
De cand eram prunc la mama-n brata.

De-atuncea Te stiu,
Ca mama-mi canta, de Tine, Iisuse,
 Si-asa m-adormea.
 Te caut din leagan,
 Iisuse, Tu stii c-asa mi-a spus mama cu multi copii,
Cu ochii albastri, senini ca si cerul,
 Sa caut prin viata,
Sa aflu misterul vietii, al mortii si a tot ce se poate.
Si sa aflu seninul si binele-n toate.
 Te caut, Iisuse, De-atunci, de micut,
 Cand mama de mana, in bunda descult,
M-a dus pe la slujbe, desculta si ea,
 Cu rochia de fata,
C-asa o purta in zile de praznic,
 In rest, o-ntorcea.
Ca n-avea, sarmana,
Sa-si cumpere alta,
Ca noi eram sapte, plus dansa si tata,

Si mosul si buna, catelul, pisica,
Si pana sa-mparta, ea n-avea nimica.
 Si tot era bine. Zicea ca-i satula,
 Ca are in suflet mancare destula.
Ii tin minte vorba, Cand ma tinea-n poala,
Ca omu-i mai bun,
Cand burta-i mai goala.

 Te caut, Iisuse, flamand si ostenit,
Prin ruga si posturi, Te caut smerit.
 Te caut afara, si-n casa, si-n mine,
Si plang si ma supar cand nu dau de Tine.
Te caut prin codri, la deal si la vale,
Si tare ma tulbur, cand nu mi-esi in cale.
Te caut prin toate,
C-asa mi-a zis mama,
Cand m-a dus la scoala de mana, sarmana,
Ca esti pretutindeni, in munti si-n campii,
In fructul ce-l leagan, in grane si-n vii
In oamenii lumii, in femei si copii
De-aceea Te caut in lungul si-n latul,
In tot ce exista, in josul si-naltul.
Din fund de adancuri si pana la stele,

Te caut pe Tine, Iisuse prin ele.
Te caut Iisuse Hristoase, prin munca,
La plug si la sapa, la fanul din lunca.
C-asa mi-a zis mama, tin minte, saraca,
 Desi n-avea numai trei clase, taranca.
Cu fata trudita, cu palme umflate,
Cu maini batucite, calcaie crapate,
Lovite-ntepate, si prea-nsangerate,
 De brau si-araturi, de mirii si spini,
Ca dac-ajung sa traiesc prin straini,
Sa nu uit de Domnul,
De munca si ruga,
 Ca toate-ale lumii sunt puse pe fuga.

Doar Tu esti statornic si netrecator,
De-aceea Te caut, ca nu vreau sa mor.
 C-asa mi-a zis mama, slabuta la fata,
,,Sa nu mori copile, asculta si-nvata! 
Sa-L cauti pe Domnul intreaga viata!" 

Te caut, Iisuse de-atunci neincetat,
Uitandu-ma-n toate pe unde-am umblat,
Si-n toate vazutu-Ti-am chipul asezat,
 In toate-Ti vad urma pe unde-ai trecut,
 Si toate-mi spun ca Tu le-ai facut.

Te caut, Iisuse - Om si Dumnezeu,
Facatorul lumii, facatorul meu,
 Si iar ma gandesc la ce mi-a zis mama,
Cand cu iia uda, uda cu naframa,

 Isi ridica capul din lanul de grau,
Cu secera-n mana, cu junghiuri in brau,
 Cu trupul, sarmana, scaldat in sudoare,
Cu fata bronzata de vanturi si soare.

 Cu blanda privire, cu dulcele glas, imi zicea:
,,Baiete, sa nu faci un pas fara rugaciune, fara Dumnezeu,
E porunca mamei, tine-o, dragul meu!"

Azi, nu mai am mama,
Si dorul m-apasa de mama, de tata, de frati si de casa,
 Ca din tot ce-a fost nimic nu mai este,
 Si totu-mi pare o trista poveste.
 Casa parinteasca, nu mai am pe nimeni,

Sa ma mai primeasca,
Dorul sa mi-aline.
 Cand, indurerat,
 Eu ma-ntorc la Tine. Iisuse Hristoase,
Cel fara-nceput,
 Primeste-ma, Doamne, cu tot ce-am avut.
 Cu mama si tata, cu surori si frati,
Cu cei ce mai suntem, si cei raposati.

 Si ma rog, Iisuse, Bunule, ca poti,
 Om si Dumnezeu, iarta-ne pe toți!
Si de toata lumea,
Te rog, tine seama,
Mantuieste-o, Iisuse,
 C-asa o zis mama!

sursa.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar."

(Epistola intaia catre Corinteni a Sfantului Apostol Pavel 13:4-6)

Arhivă blog

BLOGURILE MELE LE GASITI AICI !

Postări populare

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ
CLIK PE IMAGINE

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

INTRĂ SI AICI :

Wikipedia

Rezultatele căutării

TAINA SFÂNTULUI BOTEZ