sâmbătă, 30 mai 2020

AȘA GRĂIEȘTE DOMNUL SLAVEI

”De vei mărturisi cu gura ta că Iisus este Domnul şi vei crede în inima ta că Dumnezeu L-a înviat pe El din morţi, te vei mântui. Căci cu inima se crede spre dreptate, iar cu gura se mărturiseşte spre mântuire.” (Sfântul Pavel în Epistola către romani a Sfântului Apostol Pavel)-





                                         O  priceasnă deosebită cu multă învățătură pentru sufletele noastre .



,,Așa grăiește Domnul Slavei
Prin glasul Sfintei Liturghii :
Deși M-am înălțat la ceruri
Eu nu vă las ,
Eu nu vă las orfani copii .

În fiecare Liturghie
Eu Mă cobor din nou la voi
Din nou e coasta mea străpunsă
Și-Mi curge sânge
Și-Mi curge sângele șiroi .

Mă răstignesc din nou pe cruce ,
În umbra Sfântului Altar
Primiți -Mi Sângele și Trupul
Să nu vin iarăși
Să nu vin iarăși în zadar .

Eu sunt aici din totdeauna
În Sfânt Altar ,spre răsărit
Bisericile Sfinte-s goale
Creștinii mei ,
Creștinii mei s-au rătăcit .

Veniți copii veniți la Mine
Că vreau cu voi să locuiesc
Să mă împac din nou cu Tatăl
Și de păcat
Și de păcat să vă feresc .

Și din Potirul Cinei Mele
Eu vreau cu toții să gustați
Veniți creștinii Mei la Mine
Și pacea Mea
Și pacea mea să o aflați .

În fiecare Părticică ,
Pe care-n taină o primiți
Eu sunt întreg cu toată Slava
Și-aștept spre Mine
Și-aștept spre Mine să veniți .”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar."

(Epistola intaia catre Corinteni a Sfantului Apostol Pavel 13:4-6)

Arhivă blog

BLOGURILE MELE LE GASITI AICI !

Postări populare

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ
CLIK PE IMAGINE

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

INTRĂ SI AICI :

Wikipedia

Rezultatele căutării

TAINA SFÂNTULUI BOTEZ