luni, 14 noiembrie 2022

Postul Nasterii Domnului

”De vei mărturisi cu gura ta că Iisus este Domnul şi vei crede în inima ta că Dumnezeu L-a înviat pe El din morţi, te vei mântui. Căci cu inima se crede spre dreptate, iar cu gura se mărturiseşte spre mântuire.” (Sfântul Pavel în Epistola către romani a Sfântului Apostol Pavel)



Post usor si binecuvântat ! imi cer iertare tuturor , dacă am gresit cu ceva , prin fapte, vorbe ...gânduri ...


Să nu lăsăm mintea noastră să rătăcească fără scop. Să-i dăm de lucru numele lui Hristos şi al Maicii Domnului. Să cugetăm la moarte, la Judecată, la cum să facem binele, la cum să-L mulţumim pe Dumnezeu… De vreme ce microbii umblă şi ne molipsesc cu gânduri rele, noi să ne apărăm cu rugăciunea:
Doamne Iisuse Hristoase, miluieşte-mă; Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, ajută-mă; Doamne Iisuse Hristoase, mântuieşte-mă.
Rugându-ne, asigurăm sufletul nostru, îl păstrăm sănătos, curat şi pregătit.



Tată Ceresc, nu știu cum se vor rezolva toate, dar am încredere în Tine. Nu reușesc să văd o cale, dar știu că tu vei crea o cale.
Cred în Tine și știu că și în acest moment atingi inimi, deschizi uși, vindeci și oferi fiecăruia ceea ce are nevoie.

Te rog frumos sa nu-mi ei crucea
Las-o s-o port taraganat,
Si te mai rog sa nu-mi ei mintea
Sa simt tristetea-ndurerat.

Si de gresesc, sa-mi bati tu cuiul
Cat mai adanc, tu rani sa-mi faci,
Sa simt precum mantuitorul
Cu spini batut si cu araci.

Cu pietre sa arunci in mine
Si sa nu-mi spui vreo vorba buna,
Pacatele-mi sa le resimt
Precum nori negri in furtuna.

Sa faci din mine tot ce vrei
Ca pe o carpa sa ma lasi in strada,
Si molestat de oameni grei
Vulturilor sa ma lasi prada.

Asa poate ca Dumnezeu
Se va-ndura de mine,
Si raul din sufletul meu
Se va-ndrepta spre bine .

(Tanasa Vasile - Iarta-ma Doamne, 17 noimbrie 2017)
Mai multe cititi aici:


sau






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar."

(Epistola intaia catre Corinteni a Sfantului Apostol Pavel 13:4-6)

Arhivă blog

BLOGURILE MELE LE GASITI AICI !

Postări populare

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ
CLIK PE IMAGINE

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

INTRĂ SI AICI :

Wikipedia

Rezultatele căutării

TAINA SFÂNTULUI BOTEZ