sâmbătă, 25 aprilie 2015

SFIINTII PRIETENII MEI...: VINDECA BOLNAVII CU APA UNUI IZVOR! POMENIREA MINUNII SFANTULUI ARHANGHEL MIHAIL IN COLOSE


Ai păcătuit? Nu-ţi cer nimic altceva decât aceasta: intră în biserică şi spune-I cu pocăinţă lui Dumnezeu: "Am păcătuit".citat din Sfântul Ioan Gură de Aur

"Doamne, mintea mea lipsita de putere nu poate ajunge la Tine. Ca si regele Avgar Te chem: "Vino si tamaduieste-mi ranile gandurilor mele celor rele si.... Te voi lauda ziua si noaptea Te voi vesti oamenilor, ca toate neamurile sa stie ca Tu, Doamne, savarsesti minuni ca si altadata, ierti pacatele, sfintesti si dai viata".... Rugati-va pentru mine, toti Sfintii, ca sufletul meu sa invete smerenia lui Hristos .












In cursul anului bisericesc avem parte de mai multe sarbatori inchinate Sfintilor Arhangheli. Pe 6 septembrie facem pomenirea unei minuni a Sfantului Arhanghel Mihail, savarsita in Chones, in Colose, din Frigia. Mai avem soboarele praznuite pe 26 martie, 13 iulie si Soborul Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil de pe 8 noiembrie, o sarbatoare pe care Biserica o dedica ingerilor.

 
 
 Revenind la sarbatoarea de pe 6 septembrie, mentionam ca potrivit unei traditii, Sfantul Apostol Ioan insotit de Filip a predicat Evanghelia la Heretop, aproape de cetatea Colose. El a privit catre acest loc si a prorocit ca din el va tasni un izvor cu ape vindecatoare si ca va fi cercetat de Sfantul Arhanghel Mihail. La putin timp prorocia s-a implinit, iar la el veneau din toate partile persoane pentru a primi vindecare de diverse boli. Unui pagan din Laodiceea i s-a aratat Sfantul Mihail si i-a spus sa-si ia fiica lipsita de puterea de a vorbi si sa vina la acel izvor pentru a primi vindecare. Dupa ce fata a baut din acea apa, a inceput sa vorbeasca. Tatal fetei, in semn de recunostinta a zidit acolo o biseria inchinata Arhanghelului Mihail.

Paganii, vazand ca multi se boteaza in acea biserica, au dorit sa schimbe cursul acelui izvor peste ea. Arhanghelul Mihail i s-a descoperit lui Arhip si l-a incurajat pe acesta sa loveasca cu toiagul in stanca, pentru a face loc apei sa treaca prin ea. Din acel moment locul s-a numit “Hones”, adica “mistuire”, pentru ca acolo apele se mistuie in piatra.
SURSA
SFIINTII PRIETENII MEI...:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar."

(Epistola intaia catre Corinteni a Sfantului Apostol Pavel 13:4-6)

Arhivă blog

BLOGURILE MELE LE GASITI AICI !

Postări populare

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ
CLIK PE IMAGINE

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

INTRĂ SI AICI :

Wikipedia

Rezultatele căutării

TAINA SFÂNTULUI BOTEZ