sâmbătă, 7 octombrie 2017

Sfanta Liturghie

”De vei mărturisi cu gura ta că Iisus este Domnul şi vei crede în inima ta că Dumnezeu L-a înviat pe El din morţi, te vei mântui. Căci cu inima se crede spre dreptate, iar cu gura se mărturiseşte spre mântuire.” (Sfântul Pavel în Epistola către romani a Sfântului Apostol Pavel)


                                  DUMINICA, IN TIMPUL  Sfintei Liturghii, SA STAM 
                                                    CU FATA LA DUMNEZEU!

In timpul Sfintei Liturghii, in fiecare duminica, in fiecare Biserica Ortodoxa, pe fiecare Sfanta Masa Se afla Iisus Hristos care se aduce pe Sine Jertfa, ca sa ne mai rabde Dumnezeu Tatal pe pamant. Cei care nu vin in fiecare duminica la Biserica ii intorc spatele lui Dumnezeu si intr-o zi cand vor primi "FACTURA PACATELOR", isi vor vedea toate absentele si poate se vor cai, dar pentru unii va fi un "VESNIC PREA TARZIU" si nu vor putea intra in Imparatia lui lui Dumnezeu. "Asa graieste Domnul Slavei, Prin glasul Sfintei Liturghii: Desi M-am inaltat la Ceruri, Eu nu va las orfani, copii. In fiecare Liturghie, Eu ma cobor din nou la voi, Desi mi-e coasta Mea strapunsa, Si-mi curge sangele siroi. Ma rastignesc din nou pe Cruce, Pe masa Sfantului Altar, Primiti-Mi Sangele si Trupul, Sa nu vin iarasi in zadar. In fiecare particica, Pe care-n taina o primiti, Sunt Eu intreg, in toata Slava, Si-astept spre Mine sa veniti!". AMIN!
                                                                                                                               Preot Ioan.     


                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedreptate, ci se bucura de adevar."

(Epistola intaia catre Corinteni a Sfantului Apostol Pavel 13:4-6)

Arhivă blog

BLOGURILE MELE LE GASITI AICI !

Postări populare

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ

CITESTE AICI DESPRE APA SFINTITĂ
CLIK PE IMAGINE

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

Amintiri din Pelerinaj Grecia 2017

INTRĂ SI AICI :

Wikipedia

Rezultatele căutării

TAINA SFÂNTULUI BOTEZ